Kun työ vaatii 100% keskittymisrauhan, Mustalinja hoitaa puhelut – Balanco Accounting Oy

Kaikki puhelut saadaan hoidettua

Vuonna 2015 Balanco Accounting Oy:n perustajat päättivät perustaa tilitoimiston, jossa toimintamallin lähtökohta on asiakas  ja asiakkaan liiketoiminnan järjestelmät. Koko ajan asiakkaan näkökulmasta toimintaansa kehittävä tilitoimisto huomioi  myös henkilöstön työhyvinvoinnin. Korona-aikaan toimistoilla on työskennelty vuoroissa  ja tiimien esimiehet ovat ulkoilleet  tiimiläisten  kanssa säännöllisesti, jotta yhteisöllisyys säilyisi myös etätyö-aikana.

Lisäksi Balancossa huomioitiin puhelinjärjestelmän hankinnassa käytettävyyden lisäksi se, että tarvittaessa henkilökunta saa 100% työrauhan. Mustalinjan avulla Balancolaiset saavat täyden työrauhan työtehtävien niin vaatiessa ilman, että puhelimen soiminen keskeyttää työprojektin tai asiakkaiden puhelut jäisivät vastaamatta.

Balancon toimintamallissa käännetään perinteinen asiakkaan ja tilitoimiston välinen toimintamalli toisinpäin.

– Meillä kaikki taloushallinnon prosessit rakennetaan asiakkaan liiketoiminnalle kriittisten järjestelmien mukaan ja tukemaan niitä, kertoo toimitusjohtaja Mikko Marttunen.

– Kaikkien toimintojen keskiössä on asiakas. Balancon asiakasyrityksillä on tukenaan monipuoliset taloushallinnon palvelut sekä oma talousasiamies, joka seuraa, tukee ja ohjaa asiakkaan liiketoimintaa ja sen kehitystä, Mikko jatkaa.

Kun asiakas soittaa, niin hänellä on tärkeää asiaa

Puheluilla on edelleen suuri rooli tilitoimistojen asiakaspalvelussa, ja niiden hoito on tärkeä osa palvelua myös Balancossa.
– Kun asiakas soittaa, niin hänellä on tärkeää tai jopa akuuttia asiaa, johon hän kaipaa ratkaisua”, Mikko sanoo.
 

 

Balanco

Aiempi puhelujärjestelmä ei vastannut tarpeita

– Meillä heräsi tarve toimivalle puhelinjärjestelmälle, kun huomasimme, että emme ehtineet reagoida kaikkiin puheluihin, Mikko kuvaa tilannetta, jossa Mustalinja hankittiin. – Meillä on ollut aiemmin käytössä puhelujärjestelmä, mutta se ei silloin vastannut tarpeitamme. Me lähdimme hakemaan ratkaisua, joka olisi teknologisesti hyvä, integroitavissa meidän järjestelmiimme sekä helppo käyttää, kertaa Mikko hankintaperusteita.

– Asiakaspalvelun tehostamisen lisäksi haimme sellaista ratkaisua, jolla saa helposti ohjattua puhelut tiimin muille jäsenille esimerkiksi asiakaspalaverien aikaan tai silloin, kun työtehtävät vaativat täydellisen keskittymisrauhan, Mikko täydentää.

Ratkaisuna kotimainen Mustalinja

Balancon hakema ratkaisu löytyi Mustalinjasta – siitä löytyivät kaikki haetut toiminnallisuudet ja ratkaisevaa oli, että jokainen käyttäjä pystyi itse helposti hallinnoimaan Mustalinjaa. Lisäksi Mustalinjan kotimaisuus oli valintaan vaikuttanut tekijä.

– Valitsimme Mustalinjan, koska se on fiksu kotimainen ratkaisu ja jossa asiakkaan palvelulla on kasvot. Ja Mustalinja on täyttänyt kaikki palvelulupauksensa. Kaikki pienet puutteet on saatu nopeasti korjattua tai muutokset tehtyä, Mikko tiivistää Mustalinjan valinnan perusteet.

 

Balanco

Keskiössä puheluiden hoitaminen ja vaihteen helppo hallinta

Mustalinja on ollut Balancolla käytössä reilun vuoden. Mustalinjaa on otettu käyttöön tiimeittäin ja prosessi on edennyt sujuvasti. Kun Mikolta kysytään, mitä Mustalinja on tuonut  yritykseen, hän toteaa: – Kaikki puhelut saadaan hoidettua ja henkilökunta saa keskittymisrauhan silloin, kun työtehtävä vaatii 100% keskittymistä. Ja mikä on ollut todella tärkeää, pystyy jokainen käyttäjä itse hallinnoimaan Mustalinjan toimintaa omalta osaltaan.

Keskustellaan!

Hintalaskurin avulla saat haarukoitua suuntaa-antavan tarjouksen Mustalinjasta.

 

Lataa lisätietoa Mustalinjasta

Kaipaatko vielä lisätietoa päätöksenteon tueksi?

Lataa Pintaa syvemmältä -tietopaketti, jossa on tarkemmin kerrottu Mustalinjan ominaisuuksista, käyttöliittymästä, hankinnasta ja paljon muusta.