Mustalinjan tuotekehitys vakuutti – Databros Services Oy

Mustalinjan tuotekehitys vakuutti Databros Services Oy:n – ”ensimmäisellä käyntikerralla Mustalinja ei vastannut tarpeitamme”

Databros on yritysten tietotekniikan palveluyritys Vaasassa ja Seinäjoella. Asiakaskunta koostuu noin 1000 yritysasiakkaasta ja 150 julkisesta toimijasta. Databros on asiakkailleen yhteistyökumppani, joka tukee, auttaa ja ohjaa asiakkaitaan vauhdilla digitalisoituvassa toimintaympäristössä.

– Mottomme on, että teemme tietotekniikan helpoksi, kertoo Databrosin myyntijohtaja Petri Kimpimäki.

– Avullamme asiakkaamme voivat keskittyä omaan liiketoimintaansa, kun me hoidamme tietotekniikan. Meillä on yli 20 hengen tietotekniikan ammattilaisen tiimi ja palvelemme asiakkaitamme monipuolisesti IT-asioissa. Hoidamme tarvittaessa kaiken laitehankinnoista tekniseen tukeen sekä ohjelmistolisensseistä konesalipalveluihin, Petri kuvaa yrityksen toimintaa.

Lomavastaaja on pakollinen ominaisuus

– Meillä on ollut käytössä aiemmin parikin eri puhelujärjestelmää. Puheluja tulee myynti-, huolto sekä Helpdesk-numeroihin, joka päivystää 24/7. Lisäksi osalla henkilöstöstä on suora puhelinnumero, Petri kertoo yrityksen puheluliikenteestä jatkaen: – Toimialallamme puheluun pitää pystyä vastaamaan heti, sillä asiakkaan tilanne voi olla kriittinen. Siksi puhelinjärjestelmä on ollut meille olennainen jo toiminnan alusta saakka.

Kysyttäessä, kuinka Databros päätyi Mustalinjaan, Petri kertoo:

– Mustalinjaan tutustuimme ensimmäisen kerran parisen vuotta sitten. Silloin päädyimme toiseen valintaan, sillä palveluun ei ollut saatavilla lomavastaajaa. Aloitimme kuitenkin uudestaan keskustelut, kun lomavastaaja oli osa Mustalinja-palvelua, Petri kuvaa prosessia.

Mustalinja räätälöitiin yrityksen tarpeisiin

Uuden järjestelmän käyttöönotto on aina yrityksessä muutos. Keväällä tehty Mustalinjan käyttöönotto meni Databrosissa kuitenkin sujuvasti, Petri kertoo.

– Käyttöönoton jälkeen järjestelmää muokattiin vielä muutamaan otteeseen, jotta kaikki toiminnallisuudet saatiin vastaamaan tarpeita. Mustalinja muuntuu todella hyvin yrityksen tarpeisiin, Petri kuvaa käytön aloitusta.

– Mustalinjan käytettävyys oli se, joka vakuutti meidät ja otimme palvelun käyttöön. Mustalinjan käyttäminen on todella helppoa, niin sovelluksessa, kuin selaimen kautta, tiivistää Petri Mustalinjasta.

Helppokäyttöisyys ja toimiva puheluloki ovat suurimpia parannuksia edelliseen järjestelmään verrattuna

– Helppokäyttöisyyden lisäksi, meille suurimmat parannukset ovat olleet Mustalinjan käytön aloittamisen jälkeen puhelujen helppo yhdistäminen sekä ajan tasalla oleva yrityksen puheluloki, joka on kaikkien nähtävissä. Aiemmin emme voineet olla varmoja, onko vastaamatonta asiakaspuhelua jo hoidettu vai ei, sillä sama puhelu näkyi vastaamattomana useammalla henkilöllä. Nyt Mustalinjan puhelulokista jokainen näkee, onko puhelut jo hoidettu tai mikä puhelu vaatii vielä välittömiä toimenpiteitä, kiteyttää Petri Mustalinjan käyttöä.

Lisätietoa Databrosista:

www-sivusto: www.databros.fi
Facebook: facebook.com/Databros
LinkedIn: linkedin.com/company/databros-services-oy/

 


 

Mitä hyötyä yrityksellesi voisi olla Mustalinjasta? Lue tästä »

Keskustellaan!

Hintalaskurin avulla saat haarukoitua suuntaa-antavan tarjouksen Mustalinjasta.

 

Lataa lisätietoa Mustalinjasta

Kaipaatko vielä lisätietoa päätöksenteon tueksi?

Lataa Pintaa syvemmältä -tietopaketti, jossa on tarkemmin kerrottu Mustalinjan ominaisuuksista, käyttöliittymästä, hankinnasta ja paljon muusta.