Mustalinjan avulla aina asiakkaan tavoitettavissa – Janneniska Oy

Mustalinjan avulla Janneniska on aina asiakkaan tavoitettavissa –myös tien päällä tai nostokoneen kyydissä

Janneniska Oy:n nimi on varmasti monelle tuttu näky erilaisista rakennus- ja korjauskohteista, jossa yrityksen nimi on nostolava-auton tai henkilönostimen kyljessä. Janneniska Oy on vuokrannut ja huoltanut jo vuodesta 1996 mm. erilaisia henkilönostimia ja nostolava-autoja.

Aiemmin lähes kokonaan B2B-puolella toimineen yrityksen asiakaskunta on viime vuosina muuttunut. Yritysten lisäksi Janneniskan asiakaskunta koostuu nykyään myös kuluttajista pienten B-kortilla ajettavien nostolava-autojen tultua kalustovalikoimiin.

Asiakaskunnan laajeneminen on tuonut lisää yhteydenottoja, sekä lisännyt ennestäänkin liikkuvaa työtä, jonka vuoksi Janneniska alkoikin etsiä ratkaisua yrityksen puheluliikenteen toimintaan.

Janneniskan toiminnan ytimessä on asiakkaat ja henkilöstö  

Janneniska Oy:n toiminnan arvot korostavat asiakaspalvelun ja henkilöstön hyvinvoinnin tärkeyttä. Yritys toimii koko suomen alueella ja noin 30 henkilön henkilöstö huolehtii asiakkaiden tarpeista ympäri Suomen.  

Henkilöstö on usein liikkeellä ja liikkuva työ olikin yhtenä perusteena, miksi Janneniska alkoi reilu vuosi sitten etsiä puhelinratkaisua. Puhelinratkaisulla haluttiin helpottaa esimerkiksi puhelujen yhdistämistä tien päältä.

– Meidän missiona on pitää huolta työstä ja sen tekijästä, kertoo asiakaspalvelupäällikkö Jan Ström. – Mission toteutuminen edellyttää nopeaa ja sujuvaa asiakaspalvelua. Aloimme etsiä ratkaisua, jolla voidaan yhdistää helposti puheluja, sekä saadaan mm. asiakaspalvelun ja huollon puhelut ohjattua usealle henkilölle. Näin halusimme varmistaa, että asiakkaan puheluun vastataan aina, Jan jatkaa.

Mustalinjan käyttöönotto on ollut helppoa

Mustalinja on ollut Janneniskalla käytössä reilun vuoden.

– Käyttöönotto on ollut helppoa. Alussa oli pieniä käynnistymisvaikeuksia, mutta se on normaalia, kun hypätään toimimaan uuteen ympäristöön, Jan tiivistää Mustalinjan alkuvaiheen ja jatkaa: – Ja Mustalinjan asiakaspalvelu on auttanut, jos on jotain tullut ja nopeasti on saatu tilanteet ratkaistua. Käyttöönottoa on myös helpottanut Mustalinjan suomenkielinen softa ja sen helppokäyttöisyys, Jan kertoo.

Mustalinjaa käytetään Janneniskan myynnissä, asiakaspalvelussa ja huollossa. Myös huollon 24/7 päivystyksen miehitys hoidetaan Mustalinjan avulla.

– Mustalinjan kautta päivystäjän on helppo laittaa itsensä vastausvuoroon. Ja koska työ on liikkuvaa, ohjaa Mustalinja puhelut päivystäjälle sinne missä hän liikkuukin. Tarvittaessa voidaan myös muokata puhelujonoja itse, mikä parantaa reagointinopeutta muuttuvissa tilanteissa, Jan kuvaa Mustalinjan käyttöä. 

Mustalinja pystyy mukautumaan yrityksen muuttuviin tarpeisiin

Mustalinjan muokattavuus onkin ollut yksi sen tärkeimpiä ominaisuuksia.

– Mustalinjassa moni asia on muokattavissa ja näin se pystyy mukautumaan yrityksen muuttuviin tarpeisiin. Mustalinjan tiedotteita saa räätälöityä, puhelujonojen vastaajia saa muokattua itse ja sekä puhelujonoja että muita ohjauksia voi helposti muokata asiakaspalvelun avulla, Jan kuvaa.

– Myös hankintavaiheessa Mustalinjan tuotekehityksen näkymä vakuutti meidät. Mustalinjan oma tuotekehityksen tiimi mahdollistaa jatkuvan kehityksen ja takaa teknisen toiminnan varmuutta, Jan tiivistää.

Keskustellaan!

Hintalaskurin avulla saat haarukoitua suuntaa-antavan tarjouksen Mustalinjasta.

 

Lataa lisätietoa Mustalinjasta

Kaipaatko vielä lisätietoa päätöksenteon tueksi?

Lataa Pintaa syvemmältä -tietopaketti, jossa on tarkemmin kerrottu Mustalinjan ominaisuuksista, käyttöliittymästä, hankinnasta ja paljon muusta.