Mustalinja tukena uuden ajan isännöintitoimistossa – Oulun Isännöitsijätoimisto Oy

Asiakaskokemus uudelle tasolle

Kun puhutaan isännöitsijätoimistosta, on aihealue monelle tuttu. Moni suomalainen koti kuuluu taloyhtiöön, jotka käyttävät isännöintipalvelua. Isännöitsijä on monesti se henkilö, joka taloyhtiöissä ohjaa esimerkiksi taloyhtiöiden koskevissa remonttiprojekteissa. Isännöitsijätoimisto voi huolehtia myös taloyhtiön velvoitteista kuten kirjanpidosta.

– Oulun Isännöitsijätoimiston tavoite on olla asiakkailleen pitkäaikainen yhteistyökumppani, kertoo Jukka Niemelä, Oulun Isännöitsijätoimiston toimitusjohtaja.

Isännöitsijänä mukana tukemassa taloyhtiöiden toimintaa

– Oulun Isännöitsijätoimisto on perustettu jo vuonna 1982 paikallisen kiinteistöyhdistyksen toimesta. Nykyiselle omistajalleen yritys siirtyi vuonna 2004. Tällöin yrityksessä oli kaksi työntekijää. Nykyään Oulun Isännöitsijätoimistossa eli OIT Isännöinnissä työskentelee 17 työntekijää. Yritys on kasvanut vakaasti ja sama kasvutahti jatkuu myös tänäkin vuonna, Jukka kuvaa yrityksen kehitystä.

– Oulun Isännöitsijätoimiston tavoite on olla asiakkailleen pitkäaikainen yhteistyökumppani, Jukka kertoo.

– Me näemme täällä taloyhtiön eri osa-alueet kokonaisuutena. Uuden ajan aktiivisena isännöitsijänä me hoidamme taloyhtiön kaikenlaiset tarpeet, myös ennakoiden tulevaa. Me autamme taloudenhoidossa, remonteissa ja viestinnässä joko perinteisin tai uusin digitaalisin menetelmin, Jukka jatkaa.

Yrityksen asiakaslähtöinen toiminta-ajatus näkyykin yrityksen kasvuna sekä myös asiakassuhteiden kestossa. Yrityksen pisimmät asiakassuhteet ovat alkaneet jo 80-luvulla.

OIT isännöinnin Petri Gallén ja Jukka Niemelä

Mustalinja mahdollisti asiakaskokemuksen viemisen uudelle tasolle

Oulun Isännöitsijätoimisto on käyttänyt Mustalinjaa reilun vuoden ajan.

Yrityksessä on tällä hetkellä yksi henkilö, joka hoitaa yritykseen saapuvia puheluja. Lisäksi jokaisella työntekijällä on oma yritysnumero Mustalinjassa.

– Meille suurin hyöty Mustalinjassa on se, että kaikki saapuvat puhelut rekisteröidään, myös vastaamattomat. Voimme myös puhelulokin avulla varmistaa, että kaikki vastaamattomat puhelut soitetaan takaisin, Jukka tiivistää Mustalinjan käyttöä.

– Meillä kaikki näkevät Mustalinjasta yrityksen puhelulokin. Jokainen voi tarvittaessa vastata ja soittaa takaisin asiakkaiden puheluja, sillä tieto hoidetuista puheluista välittyy Mustalinjan kautta meille kaikille, Jukka lisää.

– Meille Mustalinjan hankinta ei ollut itsestään selvä juttu, Jukka aloittaa. – Mutta päädyimme lopulta Mustalinjaan ja vaikka meillä on ollut matkassa muutamia mutkiakin, niin Mustalinja toimii meillä todella hyvin, Jukka vetää yhteen yrityksen Mustalinja-taivalta.

– Meille on tärkeää tuottaa laadukasta asiakaspalvelua ja siksi on tärkeää, että olemme asiakkaiden tavoitettavissa. Mustalinjan taas mahdollistaa asiakokemuksen viemisen uudelle tasolle, Jukka summaa Mustalinjasta.

Yrityksen www-sivut »

OIT isännöinti Facebookissa »

OIT isännöinti Instagramissa »

OIT isännöinti LinkedInissä »

Keskustellaan!

Hintalaskurin avulla saat haarukoitua suuntaa-antavan tarjouksen Mustalinjasta.

 

Lataa lisätietoa Mustalinjasta

Kaipaatko vielä lisätietoa päätöksenteon tueksi?

Lataa Pintaa syvemmältä -tietopaketti, jossa on tarkemmin kerrottu Mustalinjan ominaisuuksista, käyttöliittymästä, hankinnasta ja paljon muusta.