Asiakaspalvelu 09 68 999 888 | Myynti 08 4152 4000 asiakaspalvelu@mustalinja.fi

Mustalinja II

Sisäänkirjautuminen 

Mikäli sovellus pyytää uudelleenkirjautumaan toimi näin:

1. Syötä puhelinnumerosi sille annettuun kenttään ja paina nappia ”Lähetä minulle pin-koodi”

2. Odota, että saat pin-koodin tekstiviestinä puhelimeesi. Syötä viestissä oleva kuusinumeroinen pin-koodi sille annettuun kenttään.

3. Paina lopuksi Valmis

Mustalinja I

Mustalinjan ohjeet: 3. Puhelun yhdistäminen

  Mustalinjalla voit siirtää käynnissä olevan puhelun. Puhelun aikana avaa sovellus, jolloin avautuu siirtonäkymä. Voit siirtää puhelun kontaktillesi valitsemalla henkilön nimen ja painamalla siirrä. Siirron jälkeen puhelu siirtyy vastaanottajalle soimaan ja...

lue lisää

Mustalinjan ohjeet: 4. Vastaamattomat puhelut

Puhelulistassa näet oletusarvoisesti neljän edellisen tunnin puhelutapahtumat. Puhelutapahtumalla on kaksi statusta: hoidettu ja hoitamaton. Hoitamattoman puhelun tunnistaa punaisesta luurista. Hoida puhelu valitsemalla numero, jonka jälkeen voit valita, soitatko...

lue lisää

Mustalinjan ohjeet: 6. Läsnäolotilan hallinta

Tilan hallinnassa voit määrittää läsnäolotilasi. Vapaa-tilassa olet valmis vastaamaan puheluihin Muissa tiloissa puhelut ohjautuvat ennalta määritetyllä tavalla Aikamääritteisissä tiloissa sinun ei tarvitse huolehtia takaisin liittymisestä, sillä tila muuttuu...

lue lisää

Kysy lisää!

ratkaisut@mustapekka.fi

tel. 08 4152 4000

Nahkatehtaankatu 2, 3 Krs.
90130 Oulu

 

Tilaa tästä lisätietoa sähköpostiisi, jos jäi vielä kysyttävää!

Saat PDF-oppaan, josta löytyy Mustalinjan ominaisuudet, toiminta ja osto/käyttöönottoprosessi.

 

Käsittelemme tietojasi GDPR-asetuksen mukaisesti. Tilaamalla esitteen hyväksyt tämän.
Lisätietoa »

Kiitos, lomake on lähetetty!